A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Малютянська гімназія Боярської міської ради

Звіт директорки Малютянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Бондар Людмили Іванівни за 2020-2021 н.р.

Дата: 20.06.2021 12:20
Кількість переглядів: 36

 

ЗВІТ

директора Малютянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

 Боярської міської ради

Київської області

Бондар Людмили Іванівни

за 2020-2021 н.р.

  1. Управління закладом в сучасних умовах

 Відповідно до нових нормативних документів, а саме Закону України «Про повну загальну середню освіту» цілі освіти набули нового трактування, тепер кожний заклад освіти має право йти власним шляхом, самостійно вирішувати і обирати напрями свого розвитку, необхідні для успішного становлення особистості, реального зростання можливостей для кожного. Тому, впродовж 2020-2021 н.р. трудовий колектив створював сучасний освітній простір, діяльнісне середовище, орієнтувався на компетентнісну школу, продовжував роботу над поширенням реформи, запроваджував нові механізми професійного зростання вчителів.

    Успішне управління закладом залежитьвід багатьох факторів:

  •  від активної та творчої участі педагогів,
  •  ефективної взаємодії та роботи у команді,
  • реалізації принципів дитиноцентризму та педагогіки партнерства.

Як управлінець, директор школи, у своїй діяльності керувалася нормативно-правовою базою, посадовими обов’язками, документами, що регламентують роботу директора закладу загальної середньої освіти:

  • Конституція України;
  • Конвенція про права дитини; 
  • Положення концепції Нової Української Школи;
  • Закони України «Про освіту», «Про   повну загальну середню освіту»;
  • Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»;
  • Державні стандарти початкової, базової і  повної  загальної  середньої  освіти.
  • Наказ МОН України від 09.01.2019 №17 «Про затвердження Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 березня 2019 року за №250/3322;  
  • Положення про Державну службу якості освіти України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 року № 168.
  • Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти затверджений наказом МОЗ України від 25.09.2020 №2205.
  • Статут Малютянської ЗОШ І-ІІ ступенів.

Як керівник, сприяю формуванню нової організаційної та управлінської культури, позитивного іміджу закладу, беру участь в науково-практичних конференціях та семінарах, підвищуючи управлінську компетенцію.  

  1. Наша школа є учасником Всеукраїнського експерименту( Наказ МОН від 18.03.2019 №369 “Про проведення експерименту всеукраїнського рівня з реалізації Програми “Нова українська школа у поступі до цінностей” ). У січні брала участь у ІІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Особистість на шляху до духовних цінностей: інноваційна практика, набутий досвід» , яка проходила в онлайн режимв на  базі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
  2. Удосконалено роботу щодо планування та організації освітнього процесу із використанням онлайн ресурсу «Універсал»

2.Виконання функціональних обов’язків щодо забезпечення обов’язкової загальної середньої освіти, охоплення навчанням,

збереження контингенту

Забезпечення обов’язкової якісної освіти є одним із пріоритетних напрямків роботи директора.

                   У школі організовано освітній процес за денною, індивідуальною ( 2 учня), сімейною формою навчання (25) ,інклюзивною (2 учня) формами навчання, що забезпечує право кожної дитини на рівний доступ до освіти.

                В умовах карантинних обмежень у періоди з 11.01.21. по 22.01.21., з 29.03.21. по 30.04.21 усі учні навчалися із використанням технологій дистанційного навчання.

Станом на 05.09.2021 року в закладі навчалось 220 учні. Із них: у школі І ступеня – 4 класів (94 учнів); у школі ІІ ступеня –  5 класів (126 учнів)

Станом на 31.05.2021 – 220 учнів:

           Середня наповнюваність класів – 18 учнів (в мин. році – 13).

             Закладом було розроблено, схвалено педагогічною радою від 31.08.2020 р. (протокол №7), затверджено директором школи освітні програми та навчальні плани на основі державних стандартів.

             У 2020-2021 н.р. учні 3- х класів подовжили навчання за новим Державним стандартом освіти відповідно до Концепції «Нової української школи». Учнів 1-2-х класів за рахунок державної субвенції було забезпечено партами, а для роботи в класі наочністю, наборами дидиктичних матеріалів, комп’ютерним обладнанням.

            Відповідно Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН України від 16.04.2018 р. №376, згідно заяв батьків, станом на 01.06.2021 вже видано наказ «Про зарахування учнів до 1-х класів 2021-2022 н.р.». Списки зарахованих учнів висвітлено на сайті школи. Ця цифра становить 25 майбутніх першокласників (мин. рік - 21).

3.Забезпечення навчального закладу кваліфікованими   педагогічними   кадрами, здійснення методичної роботи

Відповідно до Закону України «Про освіту» штатний розпис закладу установлюється закладом освіти на підставі Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів. 

                  Кадрове забезпечення школи здійснюється згідно з навчальними планами.

У 2020-2021 н.р. освітній процес забезпечували 20 педагогічних працівника,  4– сумісник, 10 осіб – технічного та обслуговуючого персоналу. 

Кваліфікаційні рівні вчителів:

  •  10 (50%) педагогів з вищою категорією;
  • 4 (20%) –І категорії;
  • 3 (15)% –ІІ категорії;
  • 3 (15%) –спеціалісти.

Мають звання 7 педагогів (%):

  • учитель методист – 5 (25%);
  • старший учитель – 2 (10%).

                     У 2021 році проатестовано 3 педагогів. За результатами атестації:

Присвоєно кваліфікаційні категорії:

  •  спеціаліст І  кваліфікаційної категорії Вовк М.В., Дворник О.М., Бітлян Р.П.            Середній вік педагогів –45 років. Середнє тижневе навантаження – 18 годин, з неповним навантаження – 2 особи.

             З метою підвищення ефективності організації освітнього процесу у 2020-2021 н.р. педагогічний колектив нашої школи працював  над реалізацією науково-методичної проблеми «Створення оптимальних умов для реалізації ефективної системи методичної роботи, спрямованої на формування «нового вчителя» з метою забезпечення індивідуалізації та соціалізації навчально – виховного процесу в умовах реалізації Концепції «Нова школа».

            У навчальному закладі розроблена модель діяльності методичної служби, спланована структура методичної роботи.

           У 2020-2021 н.р. активно проходили методичні засідання, творчі звіти.  Важливою ділянкою інноваційної роботи було проведення психолого-педагогічних семінарів, семінарів-практикумів та майстер-класів, коуч-тренінгів, які є формою поширення передового педагогічного досвіду.  На підвищення професійної майстерності педагогів школи, стимулювання їхньої самоосвітньої діяльності спрацьовувала і низка інших заходів відповідного спрямування: наради педагогічного колективу, інструктивно-методичні наради, консультації для вчителів – предметників.  

                У ході впровадження Державних стандартів здійснювався психологічний супровід учасників освітнього процесу.  З метою виявлення та здійснення корекції дезадаптаційних процесів учнів проведена діагностика у вересні-жовтні 2020 р. За допомогою програми «Універсал», дирекцією школи були відвідані уроки, перевірялася уся шкільна документація. На основі результатів та висновків відбулися засідання психолого-педагогічних консиліумів, матеріали вивчені та узагальнені по школі.

           З метою забезпечення умов реалізації моніторингу у закладі розроблено Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти Малютянської ЗОШ І-ІІ ступенів, що схвалено педагогічною радою від 02.01.2020 (протокол 1), затверджено наказом директора. 

Проводилося вивчення стану викладання навчальних предметів:

-фізичної культури 6-9 класах (наказ від 31.03.202122);

- інформатики в  8-9 класах (наказ від 09.04.202123);

- зарубіжної  літератури у 5-9 класах (наказ від 16.04.2021 №24);

                  Матеріали за результатами перевірки узагальнені і обговорені на засіданнях методичних об’єднань вчителів-предметників, прийнято рекомендації щодо усунення недоліків виявлених під час перевірки, намічені заходи щодо підвищення результативності роботи.

                      З метою активізації методичної роботи в 2020-2021 н.р. були проведені засідання педагогічних рад:

  • «Про схвалення використання інформаційно-телекомунікаційних систем (електронних освітніх платформ), комунікаційних онлайн сервісів та інструментів для забезпечення освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання під час надзвичайних обставин.» (жовтень 2020 р.) ;                                                      
  •  «Про організацію освітнього процесу з використанням дистанційних форм навчання”, (грудень 2021 );
  • «Про формування безпечного освітнього простору, запобігання булінгу та мобінгу в Новій українській школі». (січень 2021)                                                                                            

               Завантажити весь звіт директорки школи можна тут


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень