A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Малютянська гімназія Боярської міської ради

Гейміфіковані уроки вчителя історії Клименко Т.В.

З досвіду роботи вчителя історії Клименко Т.В.

Використання  гейміфікаціі  на уроках історії

6 КЛАС - Історія стародавнього світу

 

ТЕМА: Передісторія людства. Первісна доба.

(Включає 6 уроків)

Стартова роль - найдавніший людина

Всі шестикласники починають вивчати цю тему з ролі найдавнішої  людини (тобто учні отримують емблеми, щоб знати, хто до якого рівня відноситься) по ходу вивчення, учні, виконуючи різні завдання, можуть піднятися на такі рівні розвитку людини.

Рівні розвитку людини:

1 рівень Найдавніша людина

2 рівень Людина Розумна

3 рівень Художник печери

4 рівень Хлібороб або скотар

5 рівень Житель древнього племені

6 рівень Вождь або Старійшина

Щоб перейти на наступний рівень необхідно набрати певну кількість балів. Учням по ходу виконання завдання видаються спеціальні талони-картки (смайлики) з кількістю балів. Учитель веде власний облік за допомогою спеціального табеля. В ході вивчення теми бали підсумовуються, і як тільки учень набирає потрібну кількість балів для переходу на новий рівень - йому видають нову емблему.

Емблеми: Можна запропонувати учням самостійно розробити емблеми ігрових ролей, а також самостійно оформити талони картки з балами. Після виконання даного завдання вибрати найкращі емблеми, їх і включити в навчальний процес.

Рекомендації: Якщо учні порушують дисципліну на уроці, то їм можна зняти зароблені бали. У той же час інші учень і в класі можуть поділитися своїми балами з однокласником, але не більше 3 балів за 1 урок.

Шестикласники тільки вступили на поріг основної ланки і в деяких класах є проблема з опитуванням на уроках. Щоб цю проблему вирішити можна запропонувати хлопцям заробити хвилини виходу на уроці. За один урок 2 хвилини, при виконанні всіх запропонованих завдань, можливо, це стане стимулом до роботи на уроці, замість бажання відлучитися з уроку.

 

 

Щоб перейти на рівень № 2 Людина розумна, потрібно набрати 25 балів.

Щоб перейти на рівень № 3 Художник печери, необхідно набрати  загалом 45 балів (25 + 20).

Щоб перейти на рівень № 4 Хлібороб або Скотар потрібно набрати загалом  65 балів (45 +20).

Щоб перейти на рівень № 5 Житель древнього племені потрібно набрати загалом  85 балів (65 + 20)

Щоб перейти на рівень № 6 Старійшина або вождь потрібно набрати  загалом 120 балів (85 + 35)

В результаті вивчення цієї теми учні за вибором виконують завдання. Можуть виконати всі без винятку, так як від цього залежить рівень їх персонажа.

В кінці теми на останньому уроці рекомендується провести анкетування. Чи сподобалася учням така форма роботи.

 

 

Ознайомитися з конспектами уроків можна тут

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень