A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Малютянська гімназія Боярської міської ради

Гейміфіковані уроки вчителя початкових класів Козятник Т.В.

Ознайомитися з додатками можна тут

 

Використання гейміфікації на уроках Я досліджую світ, тема « Різноманітність тваринного світу»

Ігрові етапи

Пояснення

 

Мета

  • Підвищення рівня мотивації учнів до уроку;

 

  • розширити і уточнити уявлення дітей про різноманітність  тваринного світу, середовище їхнього існування;
  • ознайомити з істотними ознаками диких і свійських тварин;
  • формувати поняття «Звірі, птахи, комахи, риби»;
  • вдосконалювати навички звукового аналізу слів;
  • розвивати фонетичний слух, спостережливість, увагу, кмітливість, логічне мислення і творчі здібності;
  •  виховувати дбайливе ставлення до тварин.

 

 

 

Історія

Колобок втік від бабусі та діда. По дорозі він зустрічає тварин, які хочуть його з’їсти, щоб врятуватися колобкові і залишитися в живих , необхідно виконати завдання  від зайця, лисиці, вовка та ведмедя. 

 

Шляхи

Рівень 1.

Учні проходять перший рівень, коли вони допоможуть Колобку отримати фішки від зайця. (Гра "Впізнай чий голос" (звукозапис) свійських /дикі тварин).Інтерактивна вправа  

https://learningapps.org/display?v=pwicn1efc20 Світ тварин

https://learningapps.org/display?v=ptkkbyqkc20– Місце проживання диких та свійських тварин)

 

Рівень 2.                                                                                                               Учні мають допмогти отримати фішки від вовка (розділити картки птахів на перелітні та осілі)

Збири пазли.

Рівень 3.

Допомагають Колобку пройти повз ведмедя (Вправа « Хто зайвий?»

-У вас на партах лежать аркуші з малюнками тварин , знайдіть зайву, поясніть чому?

 

Рівень 4

Допомагають визволити Колобка та  отримати фішки від лисиці (Вправа «Мікрофон»( Закінчіть речення).

Інтрактивна вправа https://learningapps.org/display?v=phiq7wc7t20 – де живуть тварини

 

Бейджи

Під час набору гейміфікованих уроків учні можуть отримати 4 види значків:

1.Зайчик- щоб їх отримати , команди повинні виконати 3 завдання (якщо виконали 1 правильно - отримують 1 фішку, два завдання – 2 фішки)

2. Вовк – щоб отримати , команда виконує 1 завдання

3.Ведмідь- команда отримує за 2 завдання 2 фішки

4.Лисиця - . щоб їх отримати, виконують 2 завдання

 

Бали

  1. Зайчик – за кожний правильно з’єднаний малюнок ;  за відгадану тварину по звуку та правильне місце проживання тварини.
  2. Вовк- за вирішення завдань отримують відповідну кількість фішок.
  3. Ведмідь – отримують за кожну правильно виконану картку з вправами.
  4. Лисиця -  за кожне правильно закінчене речення; за вирішення інтерактивного завдання отримують відповідну кількість фішок

 

 

 

Нагороди

Після закінчення комплексу уроків  учні отримують нагороду. Група яка назбирала найбільше фішок – переможці.

1 місце – надається право вибрати місце  куди   ми поїдемо на екскурсію: зоопарк, місто професій, цирк.

2 місце – вибираєте з ким ви хочете сидіти за партою протягом тижня

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень